Darmowa dostawa od 199zł

INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ


1. Jak mogę złożyć zamówienie?
Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu lub złożyć zamówienie, prosimy o kontakt na adres email sklep@marola.pl lub telefonicznie +48 727 300 505.  Prosimy o podanie dokładnego adresu do wysyłki oraz link do produktów.

2. Czy mogę złożyć zamówienie bez założenia konta.
Tak. Założenie konta nie jest konieczne do złożenia zamówienia.

3. Jak mogę anulować zamówienie?
Jeśli chcą Państwo anulować złożone zamówienie, prosimy o informację na adres email lub o kontakt telefoniczny.

4. Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?
Oczywiście, wystarczy, że otrzymamy od Państwa stosowną informację czego ma dotyczyć zmiana. Każda informacja jest ważna, szczególnie ta dotycząca korekty długości lub szerokości zamówionych firan lub zasłon. Prosimy o wiadomość email lub kontakt telefoniczny.

5.Czy szyjemy i skracamy na wymiar?
Tak, szyjemy na zamówienie. W naszej pracowni krawieckiej realizujemy zlecenia szycia firan i zasłon na wymiar. 
Firanki skracamy na długość, którą wskarzą Państwo w polu "Dodatkowe wiadomości dotyczące przedmiotu" lub poinformują nas w osobnnym email'u.
(przykład: Firana "wzór X" ma być skrócona na długość 155 cm)
Zasłony skracamy na długość, którą wskarzą Państwo w polu "Dodatkowe wiadomości dotyczące przedmiotu" lub poinformują nas w osobnnym email'u.
(przykład: Zasłona "wzór Y" ma być skrócona na długość 242 cm)

6. Jaki jest koszt uszycia firan i zasłon na zamówienie?
Gdy otrzymamy od Państwa informacje odnośnie wymiarów ( wystarczy podać szerokość karnisza lub szerokość firany lub zasłony, jaka jest potrzebna), wtedy przygotujemy dla Państwa wycenę spersonalizowanego zamówienia, uszytego wg ustaleń.
Prosimy o kontakt email sklep@marola.pl Realizacja następuje po uzgodnieniu i opłaceniu zlecenia.

7. Jakie wymiary są potrzebne do wyceny firan lub zasłon?
Do wyceny podają Państwo:
* długość (wysokość) firany lub zasłony na jaką chcecie, aby była przygotowana
* szerokość z informacją, czy jest ona podana na gotowo do zawieszenia, czy na prosto przed zmarszczeniem
(przykład: szerokość zmierzonego karnisza 200cm - zalecane marszczenie w proporcji 2:1 czyli potrzebujemy 400cm firany "na prosto")

8. W jakim czasie zamówienie będzie zrealiowane, wysłane i dostarczone?
Gdy pojawi się zamówienie, paczka z produktami gotowymi jest spakowana i  przekazana kurierowi do 3 dni roboczych, od dnia zaksięgowania pieniędzy na koncie bankowym.
Zamówienia szyte na wymiar realizowane są do 10 dni roboczych, liczonych od dnia zaksięgowania wpłaty.
Dodatkowo przewoźnik ma 1-2 dni robocze na dostarczenie przesyłki.

9. Czy jest sklep stacjonarny, w którym można obejżeć produkt?
Tak. Produkty można  obejżeć w sklepie stacjonarnym, który mieści się w Jarocinie ul. Św. Ducha 88.

10. Gdzie znajdę potwierdzenie mojego zamówienia?
Potwierdzenie złożonego zamówienia wysyłane jest automatycznie na adres email podany podczas zakupów.

11. Jaki jest status mojego zamówienia?
Począwszy od złożenia zamówienia, będziecie Państwo informowani o aktualnym statusie zlecenia - wiadomość będzie kierowana na email.