DOSTAWA I PŁATNOŚĆI
Dokładamy starań, aby produkty były dla Państwa dobrze zapakowane i dotarły w stanie idealnym. Jeśli paczka wygląda na uszkodzoną w czasie transportu, prosimy przyjąć przesyłkę i spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Jeśli mają Państwo moliwość, zalecamy wykonać zdjęcia zniszczeń i dołączyć do korespondencji reklamacyjnej.
Informacje dotyczące dostawy towarów:
1. Nasze przesyłki są dostarczane przez firmy DPD oraz Inpost.
2. Przesyłki są dostarczane tylko w zasięgu krajowym.
3. W przypadku, kiedy wartość zamówienia przekroczy 199,00 zł brutto oraz Klient wybierze jako opcję płatności przedpłatę na konto bankowe lub szybkie płatności internetowe "Przelewy24", koszt wysyłki towaru pokrywa Sprzedawca. W pozostałych przypadkach koszty dostawy pokrywa Klient.
Koszty przesyłek krajowych:
a) przedpłata na konto
14zł - Paczkomaty 24/7 (0zł dla zamówień powyżej 199zł)
16zł - kurier Inpost (0zł dla zamówień powyżej 199zł)
18zł - kurier DPD (0zł dla zamówień powyżej 199zł)
b) płatność przy odbiorze
18zł - kurier Inpost (0zł dla zamówień powyżej 199zł)
22zł - kurier DPD (0zł dla zamówień powyżej 199zł)
4. Termin dostarczenia przesyłki do klienta wynosi z reguły do 3 dni roboczych aczkolwiek może się on nieznacznie wydłużyć z uwagi na czynniki takie jak nieobecność odbiorcy podczas próby dostawy, dni wolne od pracy i inne przyczyny niezależne oraz niezwiązane bezpośrednio z dostawcą oraz sprzedawcą.
5. Termin dostarczenia towaru przygotowywanego na specjalne zamówienie jest uzależniony od stopnia skomplikowania zleconej dodatkowo usługi. Po ustaleniu indywidualnych cech produktu, klient zostanie poinformowany o terminie jej realizacji. Termin ten może się wydłużyć z uwagi na czynniki wskazane w pkt. 4.
6. Przewidywany czas doręczenia paczki uzależniony jest również od momentu opłacenia danego zamówienia. Jeżeli zamówienie z wybraną metodą płatności online zostało opłacone w innym dniu niż dzień złożenia zamówienia (jednak nie później niż po 7 dniach, gdyż wówczas następuje automatyczna anulacja takiego zamówienia), termin dostawy towaru lub usługi liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.
7. Zwracamy się z prośbą, o sprawdzenie przesyłki pod kątem wychwycenia ewentualnych uszkodzeń, od razu w obecności kuriera. Jeśli paczka jest uszkodzona:
- warto robić zdjęcia uszkodzonej przesyłki
- kurier, na specjalnym druku, sporządzi protokół szkody.
8. W dniu wysłania paczki z towarem otrzymają Państwo powiadomienie na email z numerem przesyłki.
Istnieje możliwość zorganizowania wysyłki do innych krajów Unii Europejskiej i świata.
W przypadku zainteresowania prosimy o kontakt - koszty i sposób dostawy zostaną ustalone indywidualnie.
UWAGA!
Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy.
Sklep Marola.pl nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. W momencie wyjścia paczki z magazynu wysyłamy e-mail, w którym podajemy numer listu przewozowego oraz numer telefonu do lokalnego przedstawiciela firmy kurierskiej. Kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę w ciągu jednego do dwóch dni roboczych.
FORMY PŁATNOŚCI
1. W naszym sklepie mogą Państwo zapłacić:
- gotówka - płatność przy odbiorze towaru ( z zastrzeżeniem zawartym w pkt 5.)
- przelew tradycyjny bezpośrednio na nasze konto bankowe
Marola Marek Andrzejewski
Santander 43 1090 1131 0000 0000 1301 4543
ul. Św. Ducha 88
63-200 Jarocin
Santander 43 1090 1131 0000 0000 1301 4543
ul. Św. Ducha 88
63-200 Jarocin
- przelew on-line, karty płatnicze, BLIK za pośrednictwem serwisu "Przelewy24"
Wybierając tę opcję, po złożeniu zamówienia zostaną Państwo przeniesieni na bezpieczną stronę serwisu "Przelewy24", gdzie wybieracie bank, z którego zostanie wysłana płatność. Jedna z najszybszych i najbezpieczniejszych form dokonywania płatności.
2. Nie wysyłamy "za pobraniem" firan i tkanin w metrażu oraz zamówień z usługą szycia. Przy takich zleceniach prosimy o przedpłatę.
PRZEDPŁATA
Przedpłata na towar (karta lub przelew na konto przed realizacją zamówienia - z góry).
Po złożeniu zamówienia, prosimy o dokonanie wpłaty na nr konta:
Santander 43 1090 1131 0000 0000 1301 4543
W tytule przelewu należy podać nr zamówienia.
Gdy zweryfikujmy Państwa płatność, kierujemy zlecenie do realizacji - zostaniecie o tym poinformowani w wiadomości email.